Fim Önerileri » , , » Benim Adım Sam - I am Sam (2002) Neden İzlenmeli?

Benim Adım Sam - I am Sam (2002) Neden İzlenmeli?

Yönetmeni Jessie Nelson ,senaristi Kristine Johnson,Jessie Nelson ve oyuncuları Dakota Fanning,Sean Penn,Michelle Pfeiffer,Elle Fanning ve Dianne Wiest olan Benim Adım Sam ( I am Sam ) filminde; Sam Dawson ( Sean Penn ) yedi yaşındaki bir çocuğun aklına sahip bir babadır.Evsiz bir kadını hamile bırakır ve çocuğu Lucy olur.İlk zamanlarda komşusunun da yardımıyla Lucy'yi yedi yaşına kadar büyütür fakat artık okul çağı gelen Lucy ve babası Sam için zor günler başlar.Çocuk ve Aile Kurumu Sam'in uygun bir ebeveyn olmadığını düşünerek dava açar ve Sam'in kızı için ailevi sorunları olan avukat Rita Harrison ( Michelle Pfeiffer ) ile beraber götüreceği davası başlar.

IMDB : 7,6/10
Sinemalar : 8,5/10
Beyazperde : 4,5/5
Tür : Dram



Benim Adım Sam Fragman


Neden İzlenmeli?
Filmde Sam’in her ne kadar zeka problemi olsa da kızı için verdiği mücadele görülmeye değer. Sadece aşağıdaki bir repliği sizinle paylaşsam herhalde ne kadar güzel bir film olduğunu anlamanıza yardımcı olur.

Filmden Bir Replik :
Duruşma sırasında Sam,Lucy bana ait dediğinde Rita “Neden” diye sorar.Sam ise müthiş cevabı verir : “Paul McCartney’nin Michelle’i yazdığı zamanı hatırlayalım...O sadece ilk bölümünü yazdı ve sonraki kısmı yazması için John Lennon’a verdi o da “I Love you,I love you,I love you” olan kısmı yazdı.Annie dedi ki : Şarkının o bölümü olmasaydı Beatles 10 Nisan 1970’de dağıldığında bütün dünya arkalarından ağlamazdı

*Lucy için ayakkabı alma sahnesi ve sonraki balonlar müthiş :)


*Film görseli Wikipedia'dan alınmıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız...

 
Copyright © 2015 FİLM ÖNERİLERİ